Direktlänk till inlägg 14 september 2009

imorgon blekfet tisdag?

Av Marie - 14 september 2009 23:00

natten har även inträffat i småland.. den är mörk och luktar friskt som när det har regnat nästan.. sådär som de bara gör när det är små kyligt.. men men.. friskt eller inte.. jag hostar och nyser.. sjukdom är inte nice.. inte när man vill så mycket.. dt lixom stopar upp lite.. men ändå.. jag behöver inte göra allt i en jävla fart..

jag förstår inte all stress.. folk som flänger omkring och hinner inte med att känna.. själv känner jag väl efter lite för mycket.. men ack så mycket jag har haft nytta av det.. Men ändå vill jag leva på impulser.. vilket är svårt med en liten ekonomi.. trotts det är jag faktiskt i småland nu..

mitt mål är väl att ta vara på tiden utan att stressa allt för mycket..


jakten på den perfekta pinnen är fortfarande på is.. jag behöver ett mål som jag aldrig behöver slutföra för inget är perfekt.. allt har sina komplex.. Alla har något dom inte gillar.. men varför skulle de förstöra vår sjävkänsla? ändå kan en dålig hårdag ställa till med ett väldigt dåligthumör..


men snart är det dax för en god natts sömn för det är minst lite viktigt att få för att få en riktigt riktigt bra tisdag?

tisdagar har alltid något grått över sig.. som om dom är en dimmig dag.. alla har dagar som dom inte gillar mitt största hat till veckodagar är nog tisdagar just för att de känns så grå och blekfeta..

Planerna imorgon är även än dimmiga.. orkar inte planera nu för tillfället.. trötthet börjar även angripa mig..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 mars 2011 18:10

snön förpestar mer och mer mitt humör.. bitterheten är som skinnet på en sås.. ytlig och går att ta bort med genom att tömma ur några skopor.. helt plötsligt hade man drabbad av något mer än bitterhet.. en kraftig förkylning med feber och hosta...

Av Marie - 26 februari 2011 23:45

snart söndag.. dagen då människan stannar upp lite och unnar sig lite mer av det mindre.. religion är inte den plats de flesta unnar sig utan något vi ser på mer andligt KÖTT,OST och SOCKER.. Att befinna sig K.O.S (kött,ost,socker) stadie är något ...

Av Marie - 26 februari 2011 22:22

 att vara den kvinna jag är innebär för mig att.. när tankarna passerar krävs det total själv kontroll.. dock sker detta per automatik så det kan ibland uppfattas av allmänheten som en viss hjärndödhet.. Vad det är som tar över är jag ännu inte s...

Av Marie - 6 februari 2011 17:48

dagens känsla inom mig.. jag känner mig fulländad inifrån med lite små fabriksfel.. som om jag vore ett måndags exemplar.. det som ger mig denna känsla är insikt i mig själv och inhandlat en kalender.. En tutt kalender till och med! det bryder at...

Av Marie - 5 februari 2011 22:09

irriterad över dålig uppkoppling som har fått mitt bloggande att stanna upp.. bitterheten har lagt sig nu över hela mig men har även blivit mer välputsad.. de syns inte lika mycket utanpå som det känns inuti.. det värsta är när man sviker sig s...

Ovido - Quiz & Flashcards