Alla inlägg den 1 september 2009

Av Marie - 1 september 2009 21:40

dagen har gått... det enda jag ville var att hålla i slantarna men jag behövde juh allt för utom dom där presenterna jag köpte för att lägga undan till dom behövs.. dvs jag köper nu för annars får folk inga presenter när jag vill ge dom pga jag har varit för snäll mot mig själv och för elak mot min ekonomi.. men men.. hur som helst.. ´skaffa aldrig krulligthår... jag föddes med det.. inge bra alls men jag lever med det,,  men så finns det hjälp.. man dödar håret,,, med hårfärg dvs bleker å sen använder man plattång.. då jävlar ska de veta att de lever eller rättare sakt håller på att dö.. mohahahah


teknikmagasinet är en väldigt bra plats att köpa grejer på.,.. dock vill jag köpa "design" grejer i danmark är så himla tillgängligt å köpa såna saker där.. minns apkrokar som jag glömde köpa.. de ångrar jag.. men jag kommer väl dit igen.. gillar skapa minnen av minnen.. men mest gillar jag vara påväg..

men som sakt köpa sig lycka går inte.. jag får hela tiden upp en så otroligt bra låt i huvudet med svenska akademin tror låten heter kehnnts nya,.. den handlar som sakt om folk jakt på lycka.. å jag är på jakt efter lycka men jag vet att den inte finns i matriel den finns överallt bara man trivs med sin tillvaro.. alla har ett mål.. min har jag inte kommit på än..

Ovido - Quiz & Flashcards