Alla inlägg den 23 september 2009

Av Marie - 23 september 2009 19:28

det har snart gått en vecka sen jag lämnade småland... känns redan som att jag har varit därifrån länge.. dock blir det resa snart igen om allt går som genomtänkt... stockholm blir det då och självklart blir det endel alkohol om planerna blir fullbordade som ett skepp är innan första tunnan är tömd.. hade gärna varit en gammaldax sjöman.. med mega sega muskler och marina tatueringar och dricka rom.. nån gång ska jag lära mig..finns juh en tid för att göra alla saker.. bara man inte backar ut hela tiden..utan stegar fram åt lär sig saker och tar nytta av lärdomen som finns där ute i verkligheten..


mycket snack men liten verkstad.. arbetsförmedlingen håller på att knäcka mitt tålamod.. dom har aldrig öppet när jag vill.. 2gånger i veckan är för lite anser jag,, om man inte beställer tid.. jag är mest förvirrad och lat för tillfället.. doch är det snart dax att städa mitt rum till ljudet av skickliga musiker vars kvalite har minskas pga filminskning så dom är i mp3format.. kan inte det vetenskapliga namnet men man förstår ändå..hur som helt.. idag har jag faktiskt gjort något.. har hjälpt min pappa komma på present till mor.. väldigt givande... sen har jag även städat kök och badrum för att underlätta pga de kommer folk i helgen ..


daganra går snabbt långsamt.. vill ha jobb nu! in small land.. är nice att vara där + att man kan faktiskt ta sig någonstans lite då och då.. borde snart få ut tummen ur röven och skaffa körkort för då skulle jag inte klaga så mycket och samtidigt lättare få ett jobb..




Ovido - Quiz & Flashcards