Alla inlägg den 21 september 2009

Av Marie - 21 september 2009 23:49

en hel måndag har gått... jag sitter här och inser att jag faktiskt har gjort något idag.. har varit till karlstad och äntligen fått tillbaka min mobil.. tog nästan 2 månader.. konstigt kändes det att ha min kära vän i handen igen.. konstigt vad man skaffar beroende av vissa föremål.. vissa saker osv... läste metro för en gångskull när jag var i karlstad där stog det om tjejer som blev beroende av facebook och liknade.. klart det stämmer folk skapar beroende lite hur som helst.. det är väl det som är de stora meningen med marknadsföring.. skappa behov som man inte egentligen behöver.. har nog ialf lärt mig något på försäjlning och service lektionena i skolan med stig..

jag var nog en av dom få som hade roligt på dom lektionerna i klassen.. kanske var det just min nyfikenhet som gjorde det.. men jag borde fått bätte betyg i de tycker jag.. för jag var vettig på lektionerna och snackade inte bara massa skit.. eller? hur som helst så insåg jag att jag kanske lärde mig något nytt..


med min mobil i handen så kunde jag inte annat än beundra hur snabbt tekniken går frammåt.. men ändå hur den står still.. ideerna känns inte nya och fräscha.. dom känns mest utdragna och rent av gamla.. trotts allt så verkar det finnas dåligt med altenativbränsle och annan energi källa som utväcklas snabbt,,,


vad har jag mer lyckats utfört idag? köpt ett par skor som jag inte vet varför jag köpte ändå gillar jag dem.. väl hemma så hamnade jag framför tvn.. kollade på all skit som visas utan att egentligen tänka eller välja göra något annat.. trisstesen är det som förvandlar mig till den jag är.. kollade på dom där rikemans svenska fruarna.. bar väldigt intressant och rätt roligt att kolla på.. tyckte anna ankas skånska lät som hon hade växt upp under en åker men jag kan inte direkt bedöma heller eftersom jag är inte från skåne så min skånska känne dom är inte något att lita på vid sådana anklagelser..börjar bli trött nu.. men känner mig väldigt frisk och pigg idag mot dom närmsta dagarna som har gått.. men nu är det ändå dax att sova tror jag..


Ovido - Quiz & Flashcards