Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Marie - 29 januari 2011 22:59

humöret vände likt magen kan göra efter för mycket jäger.. så hela ens värld byter färg till något blekt missfärgat och illaluktande sörja som egentligen inte går att förklara riktigt bra..

det är orden som inte nämns som ibland slår så hårt... rakt där det känns..

ännu en gång har mina tankar besegrat mig.. ännu känner jag bitterhetens klor slita mina tankar åt fel håll.. skam den som ger sig..



1... 2.. 3.. bitterfitta nu är jag det igen..

det tog ialf några dagar.. när tankarna var rensade å klara så krasade dom å trillade ner i en brunn.. en sån som man ser i the ring filmen.. kanske man skulle grävla lite bland gammal smuts för att hitta det jag tappade på min väg framåt..

kanske bilda nytt.. dock gillar jag ha smuts i hörnen de ger mer perspektiv..

idag ser jagf i grodperspektiv.. en av de sakerna jag minns väl vad det betyder från mina bildlektionerna..


nu denna natt så inväntar jag lite skadeglädje.. jag är juh trotts allt en på nytt född bitterfitta.. min skadeglädje denna natt går till dom som inte förstår mig..

nobody knows the saker jag sett nobody knows why jag ordspyr!

Ovido - Quiz & Flashcards