Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Marie - 31 augusti 2009 13:42

då var de dax igen se sig själv i spegeln och inse att med ålder kommer visdom och självklart åldrande.. då vsr man 19år och ack så vis... jag har nu lärt mig göra smörgåstårta och att dricka saker som är bra för minnet,sinnet och hjärtat.. för att överleva denna grymma värd så ska man göra saker hel hjärtat säger vissa.. de är något jag inte vet än hur jag ska tolka det.. men de kanske jag förstår när jag blivit älder ändå.. om jag ens kommer så långt.. för livet är juh en bristvara.. men att leva de är en hel vetenskap.. under mina år på denna jord har jag lärt mig mycket som jag inte behöver lära mig.. men vad gör det om 100år när allting kommer kring... bloggandet dom senaste dagarna har varit dåligt pga sömn behov.. jag är juh som rena rama snövit,, jag är blek och jävlig,, å tror att speglar kan tala med vissa människor som verkligen tror på de.. å ett eller 2 rådjurshjärtan har jag väl sett blöda.. dock icke i ett silverskrin.. men ni förstår.. utan tid och ålder hade jag inte sett detta.. vissa saker ångrar man.. som jag rent av mår dåligt av.. inget kan bli ogjort så saker får förbli gjorda och livet går vidare..

 tacka vet jag visdom när annat fattas..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards