Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Marie - 29 augusti 2009 14:01

en grå å tråkigt dag som hamnade i den nya "krogen" i staden cesar eller vad den nu heter... mitt betyg är vädigt lågt så jag vill därför ej ge ett betyg för folk ska få uppleva själv.. de jag har att klaga på är 1 toan som de bubblade upp vatten genom golvet vid spolning.. 2 den starka belysningen.. 3 endast sitta vid bord å inge stämning mer än den folket som var där hade tagit med sig.. de jag vill säga var posetivt var trevliga vakten folket och självklart även själva tanken som nog egentligen som nog vilade över denna märkliga plats.. samt de intressanta att redan första kvällen blev 2människor portade *tummen upp* hur lyckades dom? jag vet men vill inte sprida de vidare...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards