Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Marie - 26 augusti 2009 20:19

så var man trött mätt och något sur på uppfinnaren av regn... jag förstår inte varför de ska göra så man blir kall och jälvig.. tror nästan att jag har syndat massa.. men det har jag juh aldrig gjort någon gång så antar att uppfinnaren tycker jag är väldigt lik någon.. jag kanske har en asiatisk-klon.. kloner är ballt.. mest för att de är förbjudet och låter väldigt komplicerat.. tror jag ialf.. kan juh inte vara lätt att göra en kopia.. har svårt att tro att något lika.. saker förändras.. en av dom få fusk grejerna man kan göra med tiden är att ta bilder och foton.. på tal om foton.. i oktober måste jag ta mig till en biograf och kolla på bröllopsfotografen eftersom jag önskar att den är minst lika bra som smalas sussie.. jag har mina tvivel.. men jag ger inte upp än... dock håller jag på att bli gammal.. snart har jag nått en högre siffra i ålder dvs snart kommer denna värld gå minste av min kunskap och positiva anda eller rättare sakt jag kommer gå miste om framtiden.. jaja vilket svammel.. idag har jag jobbat,fikat och jobbat.. å så har jag åkt omkring i regn regn regn!!! de är nu jag längtar som mest till småland.. till skolan.. värme och våldgästa grannarna.. å nu är jag här i ensliga värmland och har ingen granne, inge skola osv... men nu har jag dräggel på mig å hår i näsan.. de är så jag är uppvuxen.. jag undrar bara hur jag kommer att tassa vidare..

Av Marie - 26 augusti 2009 06:56

de va en hård natt.. eller nja.. en natt jag inte kunde göra annat än snurra tusen varv för att försöka ligga "rätt" men de enda jag kom fram till var att min säng låter som den varit med ett och annat.. den andra tanken var idag ska jag jobba.. hur ska jag orka när jag knappt har sovit något... regnet öser ner å allt är kletigt... regnkläder är nog de värsta jag vet de är lixom kletiga å plastiga men dom är bra att ha.. annars hade jag behövt minst 4a nya ombyten under denna dag..jag är så trött och vilsen att jag nästan är rädd för att ta på mig och ge mig ut i trafiken..jag är en människa som behöver mängder med sömn..

 men ett jobb är ett jobb..

tyvärr vet jag inte hur länge jag får ha kvar detta.. så snart är de dax att försöka bli en del av systemet.. de enda jag vill göra så fort mitt jobb är helt slut är att åka ner till småland leva lite undertiden jag satsar på att skaffa jobb.. men innan jag ska dit måste jag få besök eller åka till dalarna... för jag saknar umgås med de man kan kalla min bästa vän och en nära vän.. disskutions ämnena är inget annat än mycket intressanta interligenta och mycker frågeasättande på varför saker är som dom är och självklart hur dom borde vara.. åter igen till dagens planering.. bli klar.. åka iväg och jobba.. kaffe hos mormor å morfar för att senare fortsätta jobba.. när jag är klar raka spåret hem.. för att forsätta dagen men något

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards