Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Marie - 6 februari 2011 17:48

dagens känsla inom mig.. jag känner mig fulländad inifrån med lite små fabriksfel.. som om jag vore ett måndags exemplar..

det som ger mig denna känsla är insikt i mig själv och inhandlat en kalender..

En tutt kalender till och med! det bryder att det är krypterade bröst på den för tydligen för en bra sak.. och bröst är tydligen bra och då innebär det många bra saker?


men..

det sjuka samhället har smittat en och annan nu.. det känns nästan som det håller på att ta över på sina håll.. politik som förpestar oss som inte är födda med silver sked i munnen vi som inte känner att skaffa lån som den enda utväg till att skaffa framgång..  framgång för mig kommer innifrån..missnöje sprider sig som lukten från en gammal dam med på tok för mycket parfym ingen kan undkomma doften..

vissa odörer i samhället går inte att undkomma.. frågan är om sverige någon gång kommer göra uppror som vissa andra länder gör eller är vi i lagom sverige för vana att bara vara nöjda för allt? äsch skit samma.. jag går å fikar stället...






Ovido - Quiz & Flashcards